Fail.
2009-03-29 @ 14:33:03

Asså min dag idag har varit liiiiiiiiiite fail haha. Först idag hade vi samling kl 8. Jag var där typ 7.59 och det var ingen där. Dörren var lårt och allt. Sen fick jag ringa Jennifer och fråga var hon var, då låg hon sov och trode att klockan var 7 så hon kom ju lite sent. Sen kom en till och sen stid vi aslänge och väntade på dom andra :P hahaha. Sen då när vi skulle åka så hade vi ingen coach så vi fick coacha själva. En hade glömt sin väska för hon hade varit på fest med en till i laget så om var ju kanske inte jätte med i spelet, eller joo det var kom jag på nu XD hahah. Vi förlorade matchen.

Fick skjuts hem, skulle öpnna dörren. Gissa vad jag hade glömt? joo mina nycklar. Pappa och mamma var inte hemma, dom åkte skidor och var på spa typ :P Ludvig var i Göteborg. Då skulle jag ringa till mormor och fråga om jag kunde hämta nycklen, hon svarade inte. Morfar kunde hämta mig, han hade annat att göra. Ingen va ju hemma heller. Så jag satt utanför mitt hus ett tag sen var jag verkligen skit hungrig så jag fick gå till Statiol och löpa en macka. Sen provade jag att gå till mormor och se om hon var hemma. Det var hon inte men jag stod utanför typ i några minuter för det var så varmt där och sen kom hon :D:D JAg blev skit glad XD haha.

Nu är jag hemma och chillar! Kollar på en film som går på tvn och äter godis :D Är skit trött så jag kommer nog somna snart men det är gött :)
Oj vad långt det blev XD haha. Inte jätte intressant kanske men jag skrev ändå.
Puss


Kommentarer
Postat av: blubb

haha happyday

2009-03-29 @ 15:34:48
Postat av: till mrs kines eric

Hahaha XD

2009-03-29 @ 16:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback