Hej jag är fet, men sportar ändå.
2009-06-30 @ 17:01:32


Kom hem från strande för ett tag sen med Lisa och Mirre. Trevligttrevligt fast alla somnade typ i en halvtimma eller nått. hahaha. Men det var asgött fast min nacke var lite död. Jag ska snart hoppa in i duschen och sen ikväll ska jjag vara med Mirre. Jag känner lite för pizza. Får se hur det blir!

Ah bilden i inlägget är det som jag skulle prova igår! haha. Det är det gula på prästkragar (i förra inlägget). Jag kom asnära :D man typ vänder på objektivet! ascoolt är det. Lite suddig blev den kanske men andå. haha.
Puss

Kommentarer
Postat av: Nene

nice bild ^^

2009-07-05 @ 15:02:22
URL: http://fotografint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback