Dressed for friend requests.
2009-07-26 @ 16:44:34


Idag har jag faktiskt varit på stranden. Det var inte jätte varmt kanske men ibland blev det skit varmt och ibland blev det kallt. haha. Jag kollade lite på film på pappas ipod men jag hann inte se klart den. Sen åkte vi till 57 grader nord och köpte glass!! asgott var det :D Nu sitter jag hemma eller ligger kanske och är astrött. jag fattar inte hur jag kan vara så trött. helt cp. jag vet inte vad ja ska göra sen men jag kommer väll på något! Fick nyss ett sms också om någin strand fest på torsdag. Har ingen aning var det ligger där den vra heller XD hahaha. Men ah får se!
Puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

haha var det jag som smsade?:P

2009-07-28 @ 12:27:32
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback