Space monkey.
2009-07-22 @ 17:37:31


Cupcakesen!



Hemma från stan nu! mysmys var det. Vi gick lite på stan och sen gick till espresso house och fikade :D brownie och mocha latte blev det för mig! gottis. Satt där ett tag och sen skulle jag ju vara med Cartin med så blev det inte :( pooooh. Hon had jobbat och sånt och var lite trött så det fick bli en annan gång! på lördag tror jag att det ska bli av :D hoppas det i alla fall.

Nu ska jag göra om lite på bloggen tror jag. Byta lite bilder headern och kanske  ändra lite mer, jag vet inte. jag sak också fixa nya grejer där jag hade typ citat från låtar! :D måste ha lite nya eller kanske en heölt ny sak. jag får se! Ska också fixa header till thilda och hjälpa catrin med hennes blogg! :D
Puss

Kommentarer
Postat av: LINA PALM - Fotoblogg

Stort grattis, du kom vidare i min fototävling med din sommarbild och har chansen att få ha din bild + länk i min meny! :D <3

2009-07-22 @ 19:51:19
URL: http://linaslillaskrivbok.blogg.se/
Postat av: BESIANAMAVRAJ

den filmen är jätte bra! kolla på den!:D Disturbia är as bra - har sett den typ 3 gånger innan^^ :D

2009-07-22 @ 20:15:08
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback