So I thought.
2009-07-31 @ 01:26:12


Myyyyyyyyyyys. Jag ser lite tjock ut.

nu är jag hemma från Lisa. det var jätte mysigt!! kladdkakan var sjuuuukt god fast grädden lite mindre god, det var nog sockret som saknades! vi kollade på typ två filmer. vi började med en som ingen fattade någonting av så vi stängde av den och sedan blev det någon cp film XD fast den var ganska  rolig!! Hata Göteborg hette den :D helt cp. Sen satt vi och snakc massa och sånt. Lisa mobbning om att jag har kort hår!!!!!!!!!!!!! men lisa var snälls en och sa att fddet var lång :D hahaha. fast det är det ju inte.

Jag har typ inte riktigt fattat att Lisa ska åka till usa och vara borta ett år :O det är cp. fast askul för henne :D jag hade velat åka på sånt fast jag hade inte klarat det alls XD jag är liiiite klen på vissa saker. hahahahah. det kommer vara så tomt här hemma ju. Lisa är ju mamma till alla barnen!! :D hahaha. Nu ska jag fixa skype och sen nana!!!
Godnatt.
Puss

Kommentarer
Postat av: lisa

haha aw sötnos! kommer sakna er som faeennnn

2009-07-31 @ 09:38:15
URL: http://lisabostrm.wordpress.com
Postat av: Anonym

Lisas arm ser stark ut!! haha XD vilket skämt, skoja! XP

2009-07-31 @ 22:44:40
Postat av: miranda

det var från mig OOOOOOOPPSSS!

2009-07-31 @ 22:45:22
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback