There's a good reason these tables are numbered honey, you just haven't thought of it yet.
2009-07-25 @ 22:18:03

Jag och mamma var ute lite innan och tog lite kort!! men mitt batteri tog slut sen, typiskt. Och sen, åååååh det är så äckligt. I våran trädgård så stod mamma och tog kort på någon blomma och så kollade jag ner lite och då såg jag typ en lite svans och sen såg jag vad det var. Det var död mus!!!! :O sjukt äckligt. och mamma stod nästan på den. uuuuuusch. Jag bara skrek och sprang iväg och mamma gjorde samma sak fast hon visste inte varför hon gjorde det XD hahaha. Pappa fick slänga nort den! haha.

Har gjort om lite här på bloggen med! Gjort hela bloggen bredare så att bilderna blir större! :D har också lixat lite med kategorier och gjort headern till en länk så att man kommer till start sidan!! ville ha sån mouseover men det funkade inte. poooh. men aja det blir bra. Nu ska jag lägga in bilderna på datorn och sen lägga ut en bild! om typ 10 min eller kanske mer. haha.
Puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

det blev fint på bloggen issa:')

du får gärna hjälpa mig någon dag (aa) <3

2009-07-26 @ 12:59:11
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback