Come on walk with me.
2009-07-17 @ 11:15:41

Godmorgon. Vaknade för ett tag sen att telefonen ringde här hemma men jag orkade inte gå upp och svara för då hade det bara slutat att ringa. haha. Idag kanske jag ska städa lite på mitt rum men jag vet inte om jag orkar det, sakerna som är i vägen har jag ingenstans att lägga. cp. men nu ska jag gå och äta något. vi kommer inte ha något ätbart hemma men jag får la rensa hela köket för att få en brödbit typ.

Åh jag har sett på last fm och sånt att Bring me the horizon och Alexisonfire kommer till Göteborg i höst!! :D:D asnaaaaaajs!! Hoppas bara någon mer som jag vet ska gå dit. hahahha. Min bror kanske.
Puss                                                                                                                                        
                                                                                                                                        
For what it's worth - Placebo

Kommentarer
Postat av: sssssss

Fina bilder på din header =)

2009-07-17 @ 21:56:54
URL: http://onesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback