Writing on the walls.
2009-02-24 @ 17:18:30

Bror och jag.

Hey. Sjukt tråkig dag i skolan. Vi hade en 50 minuters rast och sen kemi lektion. Hela klassen stod utanför skitlänge och efter en kvart får man gå. Så när det hade gått en kvart så gick vi ju men sen kom läraren gåendes typ fem minuter senare, helt cp. Då fick vi ju vänta ganska länge tills nästa lektion skulle börja och när den väl gjorde det så hade vi den lektionen i typ tio minuter. Så egentligen kunde jag ha slutat typ halv 2 istället för kvart över 3. Lite jobbigt. haha.

Nu kommer snart pappa hem och då ska vi nog fika lite tror jag. Det är ju semledagen idag!! Gottis! Sen är det träning, hoppas den blir kul. Det var faktiskt kul igår så nu ser jag lite fram emot träningen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lexie

sv: jag med:)



fin bild på er två:)

gå in och svara på dagens fråga:)

2009-02-24 @ 17:32:51
URL: http://lillasotalexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback