Never think.
2009-02-11 @ 22:19:07

Då har jag fixat illustrator. Jag fattar typ ingenting, men det kommer nog sen. Jag ska bli asbra! hahaha. Om jag orkar. Sen fixade jag lite ny musik med, alltid bra :D Jag har verkligen inte gjort något idag förutom skolan och sitta vid datorn typ, vilket liv jag har. Men jag har hunnit göra mitt val till nästa år! Jag valde Virtuell design och sen matte d, fysik b och foto a :D Hoppas det blir bra. Ibland blir jag arg på denna sidan, jag ville ha med en bild i detta inlägget med det funkade inte. Så jag ska prova och lägga det i ett ensamt inlägg.

Det har också tillkommit ett nytt band till metaltown :D:D Slipknot ska komma!!! Asså jag fattar inte hur som kan ha så många bra band för många är agnsak kända och det blir ju ganskla dyrt. haha.

Imon är det skola, sovmorgon och sista lektionen är inställd så då ska jag hem och plugga lite och sen träning och aah datorn också då. Sen är fredag och sen loooooooooooov!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback