Det snurrar i mitt huvud när du ler.
2009-02-25 @ 17:38:59

Skola idg då, ganksa kul. Gick mest runt i skolan för vi har så äckligt långa raster idag som jag bara inte orkar med men vi snackade med lite folk och hade trevigt XD haha. Jag har också hittat en på skolan som är typ lika gammal som jag som ser ut som min kontakt lärare som är typ 55 fast han ser ut som 65 :P haha. Sen kom jag också på att han som är lika gammal som jag har äta som hobby! Ganska gott. Sen hem och äta massa för jag var sjukt hungrig och nu ska jag snart plugga matte. Kom på att jag har prov ganska snart :S Menmen.
 
En ska som jag måste fixa nu är ju en header. Det ser så tomt ut men jag vet inte hur jag ska göra den. Jag och Mirre kanske fixar den på fredag eller nått :P Om vi hinner då.
Pannkakor är gott.
Puss


Kommentarer
Postat av: bosse

typ lite osammanhängde.. =)

2009-02-25 @ 22:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback