As you're falling down.
2009-12-26 @ 02:40:40

Bild från i somras. av tina.
nu är klockan mycket och jag sak sova snart. var med mirre nu på kvällen, kollade på film och chillade typ! kom ganksa långt  på min halsduk med! najs är det. jag håller just nu på att lägga över bilder och musik på min hårddisk. tar ett tag men snart klart.

imon ska jag upp ganlksa tidigt och sen vid elva ska jag till mirre och undergrounda/hardcora. HAHAHA. nej men jag ska faktist göra en helt ny blogg! jag gillar inte denna alls men kommer skirva här till den andra är klar. har ju inget photoshop eller nått på min dator så jag fick göra det hos mirre! sjukt najs. jag tro det kommer bli bra, har ingen aning om hur den nya ska se ut men det löser sig.
Puss

Kommentarer
Postat av: Victoria

hääärlig bild! :)

2009-12-26 @ 18:53:42
URL: http://knytaknutar.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Grym bild!

2009-12-27 @ 13:12:17
URL: http://www.mikaelaloves.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback