It's nice to met you sir.
2009-08-28 @ 10:27:55


Sovmorgon idag! börjar 11.40. asnajs. Ska snart gå och göra mig i i ordnng. jag gick upp liiiite för tidigt kanske XD hahaa. jag ve inte varför men jag gillar att ha mycket tid på mig när jag har sovmorgon. har bara tre lektioner idag med. sen vet jag int vad jag ska göra. får se. Innan idag så var det en långben som typ jgade mig :O jag är asrädd för sånna, eller jag tycker dom är äckliga. men nu vet jag inte var den ör så det r lite läskigt. haha. ska döda den änr jag ser den. ¨h vad jag är snäll!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Sjukligt snygga bilder tar du !

2009-09-07 @ 09:56:22
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback