What are the clouds running from.
2009-08-27 @ 21:08:30


Fotolektionen var riktigt kul idag! vi använde analoga idag! asnajs. så vi fick lära oss att ställa in ljuset genom exponeringsmätaren eller nått! det gick nog ganksa bra. eller jag har faktisit ingen aning men vi ska framkalla i mörkerrummet på tisdag :D naaaajs! jag har ingen anig hur skärpan blev, vi skulle ställa in den själv med. och man såg typ inte skillnaden. ahahha. men jag tror det blir bra. Jag och hon jag var med lyckades typ ta sönder en :S men den var typ paj från början för näör vi skulle stänga ett lock till kameran så gick det av en plast bit. men det gjorde inget sa han! hahha.

har fixa lite till på bloggen. allt är som jag vill ha det nu med menyn och det men inte att det är grått mellan inläggen. hahahha. man kanske inte kan få allt. men jag ska söka lite på det. ska nog lägga in lite mer saker. får se hur det blir! oj detta blev ganksa långt. jag tror verkligen att alla läser. hahaha.
Puss

Kommentarer
Postat av: lisa

hej gullunge! idag på volleybollen täntke jag på dig. vi skulle få våra matchtröjor, så jag var äldst och fick välja först i högen med min storlek. Fick välja mellan typ 7 olika nummer men jag tog nummer 9 och tänkte på dig :) hihihi <3

2009-08-28 @ 03:56:35
URL: http://lisabostrm.wordpress.com
Postat av: lisa

hej gullunge! idag på volleybollen skulle vi få våra matchtröjor. eftersom jag var äldst fikc jag välja först bland tröjorna som hade min storlek. det fanns typ 8 olika nummer men jag valde nr 9 för jag tänkte på dig :) hihih <3

2009-08-28 @ 03:57:47
URL: http://lisabostrm.wordpress.com
Postat av: Jenny

det är så mysigt att framkalla och arbeta med bilderna i mörkerrummet :) hoppas att bilderna blev bra!

2009-09-03 @ 17:34:23
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback