To live on the other side.
2009-08-21 @ 22:10:39

sov lite innan och nu sitter jag på mitt rum och chillar typ!! ätit lite glass och kollat på vm XD hahaha. inte riktigt kollat kanske men suttit i soffan när det var på! jennifer frågade innan om jag ville följa med och bada sen kl 11?! kah får la se. det är typ ingen jag känner men om jossi följer så kanske jag följer med :D menmen. asså jag är sjutl varm just nu. jag gissar på att det är datorn. jag måste typ gå till frysen att tag XD hahaha.der är najs. men vilket intressant inlägg detta blev! jag har bara inget att göra. eller jag sitter på msn och snckar med folk. snackar med Lisa :D det är kul.
Puss

Kommentarer
Postat av: THEBELIEVER

du är sån sinnes bööög!

2009-08-22 @ 15:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback