I was so scared of everyting.
2009-08-23 @ 20:51:36

good evning! satt innan med mama och pappa i soffan och åt lite glass! gott. satte på en film med men den sög så vi bytte till en annan :D jag kollde i tio minuter sen slockande jag. vakdnade sen av eftertexterna XD hahahaha. trevligt sällskap jag var! så nu är jag typ helt borta. jag kommer ju typ inte kunna sova på natten idag. får la kolla på eb film till, inte för att jag har kollat på en redan men ah. haha. nej nu bara jhag svamlar.

Imon är det ingen hemma när jag vaknar :D naaaaaaaaaaaaajs!!! det är sjukt gött. sen ska jag vara med Tina. sista dagen innan skolan börjar med så men måste göra något kul! hoppas vädret är najs med. då blir det bra.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback